YLONN

YLONN

Ylonn, eerste hulp bij ontharen! Ja meiden, je leest dit goed. YLONN is een wonderproduct als het aankomt op ontharen. Deze producten hebben me echt heel erg geholpen en ik ben er zeer tevreden over!

(Blijf lezen tot het eind! Er wacht je een verassing op!)

"Ontharen zonder ongemak" Ik dacht, nou weer een typisch overdreven advertentie. 
Ik moet wel toegeven dat YLONN men aandacht trok omdat ik een gevoelige huid heb en het soms een struggle is als ik na het ontharen een kleed of rok draag.
En elke meid kent dat irritant gevoel na het ontharen wanneer je huid rood wordt, ingegroeide haartjes of rode bultjes krijgt. Dus ik nam een beslissing en probeerde YLONN. 

YLONN producten



Na het ontharen gebruik ik de RAKA roller als eerst en dan smeer ik de NAIN crème erop voor optimaal resultaat. Na het gebruik van die twee heb ik helemaal geen last meer van rode vlekken, bultjes, jeuk,...

TIP: gebruik NOOIT NEVER EVER de NAINN crème op heel gevoelige plekken want dat zal even branden, ouch!  


Waarom YLONN kiezen?

Alle Ylonn producten zijn vrij van parabenen. De producten van YLONN zitten vol natuurlijke ingrediënten waarvan we de oorsprong kunnen herleiden en gedurende het hele productieproces de kwaliteit kunnen waarborgen. YLONN producten zijn ook proefdiervrije cosmetica producten zonder kleurstof zodat ze de kans op huidreacties zouden verkleinen. 




Zoals ik al heb gezegd bevatten YLONN producten heel wat natuurlijke ingrediënten zoals kamferolie, moerbij, bittere amandelolie, kamomille, aloe boter,...

YLONN is  van de weinige producten dat daadwerkelijk doet wat het beloofd en ik ben er zeker van dat veel van jullie dit product zal bevallen!

Ik heb ook speciaal voor jullie een kortingscode die je kan gebruiken: HUSH15

Voor meer info over dit product en YLONN te bestellen kan je terecht op hun site: https://www.ylonn.nl


Laat me zeker weten wat je van dit product vindt! 

lots of love Hushfashionrush xxx

Comments

Popular posts from this blog

What food to eat or avoid during Ramadan

sweet urban escape

fierce urban look